Cégünk története

Bevezető:

Az emberiség törzsfejlődése során már az ősközösségi társadalomban megtalálható a tulajdon – mint fogalom – és annak védelme.

Az ember a létfenntartását gyűjtögetéssel és az általa elkészített, kezdetleges eszközökkel elejtett különböző állatok elfogyasztásával biztosította. A használati eszközök, a napi szükségleten felül szerzett javak saját tulajdont képeztek, melyek védelemre szorultak. A későbbi fejlődő társadalmakban fokozatosan fejlődő módszerekkel, fizikai védelemmel, fegyveres őrséggel, elektronikus rendszerekkel a vagyon, az érték őrzésére, az emberi élet védelmére törekedtek, ami jelenleg is elsődleges cél.

Annak ellenére, hogy a tulajdonos a saját vagyona védelme érdekében a tőle elvárható intézkedéseket megteszi, célszerű és szükséges a korszerű vagyonvédelmi eszközök igénybevétele is.

Cégtörténet:

Vállalkozásunk elődje egy a vagyonvédelmi, biztonságtechnikai valamint felnőttképzési tevékenységre 1999-ben alakult cégcsoport.

Szervezeti átalakulás, név- és székhelymódosítást követően 2010 decemberétől a BRILL cégcsoport tagjaként önállóan, BRILL-TEAM Vagyonvédelmi és Szolgáltató Kft. elnevezéssel van jelen a vagyonvédelmi piacon, szakmailag és területileg jelentős részt vállalva annak szakágaiban az ország különböző régióiban.

Székhelye: 1051 Budapest, Arany János u. 15. 2. lház fsz. 2/A.

A tevékenység végzésének helye – ami egyben a vállalkozás irányításának központja – 8200 Veszprém, Pápai u. 39. szám alatti – a cégcsoport tulajdonában lévő – iroda rendeltetésű ingatlan.

Üzleti filozófia:

Olyan színvonalú szolgáltatás nyújtása Megbízóink részére, amely maximálisan figyelembe veszi érdekeiket és anyagi lehetőségeiket, garantált biztonságot teremt és hozzájárul tevékenységük eredményes működéséhez.

Magas színvonalú, szolgáltatásokkal állunk Megbízóink rendelkezésére, melyek biztosítéka közel 200 fő képzett munkatársunk, korszerű technikai felszereltségünk és jól működő szervezetünk.

Ruházat, felszerelés:

A szolgálatot ellátó személy- és vagyonőrök feladataikat minden esetben, formaruhában, a BRILL-TEAM Kft. által hitelesített kitűzőt viselve látják el, igény szerinti formaruha változatokban.

A megbízás jellegéhez igazodva a szolgálat tagjait engedélyezett önvédelmi eszközökkel, valamint mobiltelefonokkal szereljük fel

Minőségirányítási rendszer:

Társaságunk valamennyi szolgáltatásunkra, azaz élőerős objektumőrzési tevékenységre, biztonságtechnikai rendszerek telepítésére, karbantartására, tűzvédelmi- és munkavédelmi valamint takarítási tevékenységre MSZ EN ISO 9001:2009 minősítéssel rendelkezik.

Az élőerős tevékenységre munkahelyi egészségvédelem és biztonságirányítási rendszert vezettünk be és alkalmazunk, amely megfelel az MSZ 28001:2008 szabvány követelményeinek.

Társaságunk szervezeti felépítése:

A BRILL-TEAM Kft. székhelye Budapesten található a 1051 Budapest, Arany János u. 15. 2. lház fsz. 2/A. száma alatt, a Veszprém, a Pápai út 39. szám alatti telephely az ügyintézés helye.

Itt működik a Központi Ügyelet, amely ellenőrzi saját tulajdonú távfelügyeleti rendszereinket és irányítja a gépjárművel rendelkező, folyamatos váltásban dolgozó, fegyveres- és fegyver nélküli járőrszolgálatainkat.

Cégünk irányítását az ügyvezető igazgató végzi, az általános igazgató és a gazdasági igazgató támogatásával.

A szakmai munka közvetlen felügyeletét a szakterületek felelős vezetői, a területi vezetők és helyi szolgálatvezetők látják el.

A Megbízók érdekeit kiemelten kezeljük, szakmai vezetőink fő feladata a szerződésben meghatározott megbízói igények alapján a biztonsági rendszer kialakítása, a teljesítést végző munkatársak oktatása, eligazítása, irányítása, ellenőrzése, valamint a kapcsolattartás a Megbízó helyi képviselőivel.

Szervezeti felépítésünk lehetővé teszi, hogy az egy vagy néhány fős munkáktól a nagy létszámú 80 – 100 fős megbízásokig a lehető legmagasabb színvonalon lássuk el a vagyonvédelemmel kapcsolatos feladatokat.

Szolgáltatásaink:

Ipari-, kereskedelmi objektumok, egészségügyi-, oktatási-, kulturális- és egyéb intézményekben végzett tevékenységünk:

  • objektumőrzés, portaszolgálat és rendészeti feladatok,
  • vagyonvédelmi őr- és járőrszolgálat,
  • vagyonvédelmi riasztórendszerek telepítése, karbantartása,
  • kamerás megfigyelő rendszerek telepítése, karbantartása, videótávfelügyelet,
  • pénz- és értékszállítás,
  • recepciós szolgálat,
  • telefonközpont kezelés,
  • vagyonvédelmi rendszerek távfelügyelete fegyveres kivonuló szolgálattal,
  • rendezvénybiztosítás (sport- kulturális- és egyéb rendezvények),
  • tűz- és munkavédelmi szolgáltatás,
  • épületüzemeltetés és takarítás.

Cégünk kapcsolt vonalas, valamint GPRS rendszerű távfelügyeleti központot működtet, így bármilyen típusú riasztóberendezés jelzéseinek fogadására alkalmas.

A videótávfelügyelet az intézmények, üzemek, telephelyek, modern és hatékony védelme. 24 órás távfelügyeletünkhöz érkező riasztás, vagy videórendszer által észlelt eseményt követően fegyveres járőrszolgálat vonul az esemény helyszínére a további intézkedések megtétele végett.

A mobilitás a helyszínekre jutás és egyéb ügyintézésre 7 darab személygépkocsi áll rendelkezésre.

Megbízhatóságunk, hosszú távú működőképességünk garanciái:

  • Szolgáltatásunk pénzügyi gazdasági háttere:

Cégünk nyereséges. Likviditásunk folyamatosan jó. Cégünk köz- és egyéb tartozásoktól mentes. Társaságunknak a Nemzeti Adó és Vámhivatallal valamint az állami pénzalapokkal szemben lejárt fizetési kötelezettsége nincs.

  • Szakmai felelősségbiztosításunk:

A Generali-Providencia Biztosító Zrt-nél kötött szakmai felelősségbiztosításunk mértéke 30.000.000 Ft /kár értékhatárig nyújt kártérítési fedezetet.

Biztosítási konstrukciónk rugalmas, a felelősségvállalás mértéke a megrendelőink igényeihez igazítva módosítható

  • Kodifikáció:

A megbízói igények felmérését követően az adott szerződésért felelős szakmai vezető a BRILL-TEAM általános szabályozása alapján elkészíti az Őrszolgálati utasítás tervezetét, melyet jóváhagyásra a megbízó felé benyújt.

A jóváhagyást követően kerül sor az adott területen szolgálatot teljesítő vagyonőrök oktatása annak érdekében, hogy az őrök az abban leírtakat készségszinten elsajátítsák.

  • Humán erőforrások:

A cég vezetésében felsőfokú végzettségű, több, mint két évtizedes szakmai tapasztalattal rendelkező kollégák dolgoznak.

Területi vezetőink, szakterületi vezetőink, szolgálatvezetőink szintén felsőfokú szakmai végzettséggel és jelentős szakmai tapasztalattal rendelkeznek.

Személy- és vagyonőreink, azaz biztonsági őreink nagy része hivatásos (katonai vagy rendőrségi) szolgálati viszonnyal rendelkezett korábban.

Az utánpótlást ezen kívül elsősorban 2011 decemberétől – akkreditált felnőttképzés keretében működő  –  vagyonőri tanfolyamaink végzett hallgatóiból biztosítjuk.

A BRILL-TEAM Kft. működése maradéktalanul megfelel a vagyonvédelmi tevékenységeket szabályozó 2005. évi CXXXIII. törvény előírásainak.

Ennek megfelelően a Társaságunknál szolgálatot teljesítő biztonsági őrök személy- és vagyonőri igazolvánnyal és tanúsítvánnyal rendelkeznek, melynek alapfeltétele az előírt szakirányú iskolai végzettség, vagy szaktanfolyam elvégzése, illetve a hatósági vizsga letétele

A szolgálatba állítás folyamata:

  • munkatársaink kiválasztása alkalmassági-, pszichológiai-, intelligenciatesztek, személyes beszélgetések, ill. környezettanulmány alapján történik,
  • munkába állás előtti elméleti- és gyakorlati képzések akár a megbízó egyedi igényei, elvárásai alapján,
  • munkába állást követően továbbképzések; angol nyelvi képzés, számítás-technikai ismeretek, lőkiképzés, szakmai ismeretek.

Vagyonőreink motiválása:

  • előmeneteli lehetőségek,
  • jutalmazás, egyéni motiváció.

Belső ellenőrzési tevékenység:

Ellenőrzéseink a szakmai- és munkaviszonnyal kapcsolatos szabályok, valamint az MSZ EN ISO 9001:2001 és az MSZ 28001:2008 a minőségbiztosítási rendszerből fakadó kötelezettségek betartását hivatottak kontrollálni.

Ellenőrzéseink:

  • rendszeresek, (járőrellenőrző rendszer, online kapcsolatban a diszpécser szolgálattal.)
  • váratlanok, (szúrópróba szerűen, nappali- és éjszakai időszakban)
  • nyílt, vagy rejtett módon, illetve a kettő kombinációjával történnek,
  • munkafegyelmi, szakmai- és általános szolgálati ismeretek ellenőrzésére terjednek ki,
  • a megjelenés, ápoltság ellenőrzésére is minden esetben sor kerül,
  • írásos feljegyzés készül,

Rendelkezünk járőr ellenőrző rendszerrel, mely online kapcsolatban áll felügyeleti központunkkal is.

A szakszerű ellenőrzési feladatok ellátásához mind munkavédelmi, mind szakmai színvonal növelése érdekében a technikai eszközöket biztosítjuk.

Referenciáink:

A teljesség igénye nélkül szolgáltatásainkról, tevékenységeinkről referenciákkal tudunk szolgálni gazdasági társaságoktól, oktatási, egészségügyi, kulturális intézményektől és cégektől:

  • Zalakerámia Zrt. gyárüzem és egyéb létesítményei
  • Eurofamily 11 áruház
  • Fejér Megyei Szent György Egyetemi Oktató Kórház és intézményei
  • Tapolcai és ajkai kórház portaszolgálat és őrzés-védelem
  • Peremartoni Ipari Park
  • VeszprémFest zenei fesztivál rendezvénybiztosítás,
  • Fehérvár Rallye, Veszprém Rallye rendezvénybiztosítás stb.